Begynder på pokernettet


14 tråde
9 svar

CrispyKris29/08 2006 17:42

Som ny på siten har jeg siddet og læst en masse indlæg igennem. En del er usikre på hvor de skal starte. Og alle disse indviklede bonusregler. Hvor får jeg mest for mine penge?
Jeg startede selv på nettet for et par mdr. siden og fik hjælp af en erfaren spiller.
Min erfaring er nu, at hvis du er helt ny og har et begrænset spillebudget kan du glemme alt om de store bonusser på 7-800% som mange reklamerer med. Du vil ikke få glæde af dem, hvis du spiller på de helt lave limits/buyins.
Hvis du har 50 eller 100 usd. du kan undvære, mener jeg at du får mest spil for pengene ved at gå efter de steder der tilbyder en 100% upfront bonus. Her dobler roomet dit indskud op med det samme, så hvis du indsætter 50, har du 100 at starte med. Og det kommer man langt med, hvis man spiller micro.
Er man tryghedsnarkoman (burde man ikke spille P) synes jeg at Sit & Go turneringer er perfekt. Her kan du kun tabe dit indskud på fx 1,1 usd. og har chancen for at vinde en 1. præmie på 5 eller 2. - 3. præm. (v. 10 mands borde)
Freerolls er også en god mulighed, men det er der skrevet meget om.
Som nævnt, jeg er selv begynder og håber ikke at det er noget vrøvl jeg har skrevet. :-)

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 03/09 2006 12:26

Hej CrispyKris,

Jeg er enig i dit indlæg. Som begynder er micro-limit og sit'n'goes nok det bedste. Her får man mest for pengene.

Det kan nok bedst betale sig, at gå på bonusjagt, når man har styr på spillet. Ellers er der en god chance for, at penge er tabt før bonuser er spillet fri.



0 tråd
2 svar

jonasag#2 - 11/10 2006 13:37

Hej allesammen - nu vil jeg læse forum reglerne.



0 tråd
1 svar

Pokergud#3 - 09/01 2010 15:32

Hej allesammen - nu vil jeg læse forum reglerne.



0 tråd
1 svar

gullivok#4 - 13/05 2010 14:11

Kan helt klart anbefale cash games på de lave limits med No Limit for at lære poker i den rå og hårdeste form der findes, så er du bedre rystet når du skal frem i rækkerne, desuden skal der læses teoribøger for at forstå pokerspillet og de forskellige måder at spille på med Pot Odds og de forskellige taktikker der benyttes i henholdsvis ring games,tournaments, sng, nl, pl, freezeout, rebuys etc der er massr at tage fat på og teori og hands on er en god kombination og så bare klø på, all the best :-)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.