Super System 2.


14 tråde
9 svar

CrispyKris08/10 2006 18:27

Jeg er lige blevet færdig med at læse Doyle Brunsons bog Super System. Den bedste bog jeg endnu har læst om poker. Dolly er en både lærerig og farverig forfatter, selvom hans spillestil nok er for frisk for mig på mit niveau.
Men SS er et digert værk der kun omhandler live poker og en del generelle ting, samt en masse om mere eksotiske pokervarianter. Kun ca. 1/3 er om NL Hold'em.
Jeg ville gerne investere i SS 2 hvis jeg vidste at han her kom ind på net poker eller hvad der ellers er nyt i forhold til den første.
Er der nogen her der har læst den og evt kunne give en lille "anmeldelse" ?
På forhånd tak

1 svar - skriv dit

0 tråd
1 svar

Mr_Zen#1 - 16/10 2006 15:41

Hej

Jeg har læst SS2 omkring hvad der omhandler NL af Doyle og FL af Harmann samt lidt turneringspoker og lidt andet hist og her.

Jeg har godt nok læst noget af 1'eren, men jeg kan ikke huske at der skulle være voldsom stor forskel. I 2'eren står der ihvertfald ikke meget - eller meget lidt om online poker. Han nævner at han har fundet ud af, at man kan spille på nettet, men deciderede råd og tips får man intet af.
Mener dog han rådgiver, at man kan spille på hans pokersite :-)

Mener hovedforskellen på 1 og 2'eren omkring NL er, at han går lidt mere i detaljerne med forskellige kontekster af diverse flops og hvordan de bør spilles.

- over and out

Hvilsted



log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.