Er dette tilt?


14 tråde
9 svar

CrispyKris11/11 2006 21:40

Har lige kæmpet mig op på 38 pladsen i en freeroll. Har 2. største stack ved bordet. Caller en allin med 2 T'er på flop da der kun er mindre kort på bordet. Fordobler stacken. Uanset hvad jeg har lovet mig selv, tror jeg nu pludselig at jeg kan gå på vandet.
Som BB med A8 bliver jeg lidt efter raiset allin af chipleader. Vil han stjæle? Tager chancen - og taber hele min stack. Vinder 1$ !
Det sker for mig gang på gang
Havde jeg spillet fornuftigt og foldet ville jeg måske have nået finalebordet.
Er der andre end mig der har det sådan, at man tror man er verdensmester fordi man er bigstack? Et godt råd.
På forhånd tak

4 svar - skriv dit

5 tråde
65 svar

marinus#1 - 15/11 2006 14:04

Call aldrig an all in med A8, det er en meget dårlig hånd selv om der er A med.
Hvis den anden har 9Ts eller andet suitet connecters er han faktisk favorit.
JQ og andet er næsten også favorit.
Du kan måske stjæle blinds med A8 ellers vil jeg mene at det er en klar fold.
Og ja men kan godt blive lidt for overmodig, men hva faen det er en freeroll såååååå.



8 tråde
96 svar

Gaming#2 - 17/11 2006 11:17

Tjaaa jeg vil nok kalde det en smule dumt, den eneste du ikke skal lægge dig ud med i den situation, er nok den der har flere chips end dig.

Forøvrigt er A8 ikke nogen god hånd, en low stack der går all in med den hånd kan forsvares, men ikke at calle en all in fra chipleader med den.

Det du nævner med verdensmester er nok rigtigt !! :o)


Gaming



1 tråd
3 svar

Mr Foldenhard#3 - 07/12 2006 20:57

Hejsa,

Hvis jeg skal give et råd med på vejen som har hjulpet mig igennem mange pokerkriser så er det følgende....

I turnering spiller jeg altid meget tight.... kun de bedste hænder bliver spillet og når de bliver spillet spilles de HÅRDT!

Når du sidder som 2. største chipsleader, så har du alt den tid verden som du har brug for - Husk på at en poker turnering vindes ved finalebordet og ikke på vej derhen... Med din nuværende position er du ret sikker på at have penge nok til rigtig mange omgang blinds. Derfor bør du tage den med ro og vente på en god hånd (par over 10 eller suitet conectors såsom AK,AQ) alt andet bør du folde med mindre du er med i blinds.

Jeg vil væde på at denne taktik vil give dig mange gode oplevelser.... MEN MEN MEN.... den kræver tålmodighed i ufattelig omfang- og med udsigt til en præmie på 35$ så gider jeg ikke selv....

Held og lykke



0 tråd
3 svar

Dynamo08#4 - 10/12 2006 15:25

Hej Krispy

Tror vi alle kender følelsen af overmod, når det kører - men igen også knuden i mavsen, når man så bliver banket tilbage til virkeligheden.

A9 er bestemt ingen superhånd i den givne situation, og det uanset hvilken hånd du sætter modstanderen på. Hvis du i en turnering skal smide alle dine skillinger i midten preflop, så skal du altså ha´ en monster til at bakke spillet op.
Selvom det er forbandet svært, og du er sikker på, at SB er ude i et tyveri, så sluger du stoltheden, lukker øjnene og trykker FOLD - HVER GANG.

Held og lykke


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.