poker programmer


1 tråd
3 svar

temerario28/11 2006 21:30

Har hørt om pokerprogrammer der kan hjælpe ens spil i online poker... er nybegynder... så har læst mig til at dette kan være en god måde at lære spillet bedere at kende. den regner vist oddsne ud. og gør andre ting som at holde styr på hvor mange gange de andre folder osv. er der nogen der kender nogen gode programmer... eventuelt nogen man kan prøve og så senere betale penge for. Har kun hørt om "Poker pal" men kan ikke få det til at virke det hvor jeg spiller. spiller på betsson.

så derfor, kender i nogen programmer må i meget gerne også fortælle hvilke sider de virker til.

på forhånd tak for hjælpen

8 svar - skriv dit

1 tråd
3 svar

temerario#1 - 28/11 2006 23:03

hov... kan jeg flytte indlægget?? det er i det forkerte rum



6 tråde
105 svar

abuello#2 - 30/11 2006 00:00

Det er ikke noget jeg selv bruger, hvilket sikkert også kan ses på mit spil.

Men der er vist noget der hedder poker tracker og poker office.

Ved ikke om det er det du søger, måske google kan hjælpe dig videre. ;-)



1 tråd
3 svar

temerario#3 - 03/12 2006 18:32

ja, har godt set dem... men de kan ikke bruges til bettson?? prøvede det der poker office, men det kunne ikke bruges når man brugte play money... og er simpelthen ikke god nok endnu til at bruge rigtige penge :D



1 tråd
3 svar

Mr Foldenhard#4 - 07/12 2006 20:49

Hejsa,

Jeg har med stor succes benyttet mig af Texas Calculatem som er et program som hjælper med at holde styr på hvilke mulige hænder modstanderen kan sidde med samt om det kan betale sig at Call/Raise i forhold til egens egen hånd.

Programmet koster ca. 20$ (så vidt jeg husker) og der er næsten ugentlige opdateringer og forbedringer til programmet. Jeg fik den dog selv mod at oprette en konto på bodogpoker.com

Du kan læse mere om programmet her: www.calculatem.com

Hvis jeg skulle give programmet stjerner fra 1 - 5 så ville jeg give det et stort 4 tal.

Held og Lykke!!!



1 tråd
3 svar

temerario#5 - 10/12 2006 04:54

Har læst meget om det nu... :D og må sige at det lyder som noget af det helt rigtige... men sys nu nok det er noget svært at få??

Jeg vil egentlig bare gerne betale det, men der står hele tiden jeg kan få det "gratis" hvis jeg opretter en konto ved en af deres partnere.... ønsker jeg ikke... vil bare gerne betale for det, og komme i gang :D

- virker det forresten også i playmoney?? synes jeg ikke det står noget om nemlig...



14 tråde
9 svar

CrispyKris#6 - 16/12 2006 19:07

Hej.
Er forholdsvis ny spiller på nettet. Fik Texas C gratis og den er ok. Men har også hentet PokerOffice gratis (deponeret og spillet den fri) Den er bare genial. Åbn et par borde, hvor du vil spille og begynd selv at spille efter min. 1/2 time. Så har den registreret spillerne ved bordet og giver dig vigtige informationer om deres spillestil. Jeg synes selv at den virker bedst ved cash borde.
For at få den gratis, skal du deponere et beløb (50$ i mit tilfælde) og spille X antal hænder. Hvis du kan spille flere borde samtidig og kun spille superhænder kan du spille den ind gratis (eller næsten) på en dag. Jeg ved ikke om det er OK at fortælle hvilket room jeg har fået den på, men googl efter PO free version.
Men du kan også få en gratis version der virker i 300 hænder.
Held og lykke



0 tråd
1 svar

jens#7 - 21/01 2011 04:42

jeg har også prøvet taxas calculatem fandt en noget om det på pokerprogrammer.dk



0 tråd
3 svar

aelwyne#8 - 19/04 2011 20:20

Yeah texas poker er det bedste for mig, og jeg elsker at vinde på det, gud hastighed.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.