Viborg Poker Klub


1 tråd
1 svar

Gronnstalker13/06 2011 12:02

-- VIBORG POKER KLUB --

Hej,

Mit navn er Tore, jeg er lige omkring de 21 år. Jeg er i gang med at opstarte en poker klub i Viborg, grunden til jeg laver dette indlæg, er fordi jeg mangler både sponsorer og medlemmer til ledelsen og bare generelt medlemmer til klubben.

Jeg er meget interesseret i at starte en klub på ordentligvis, en ting af gangen er at det kommer til at handle om at både hjælpe nye pokerspillere men også at de lidt mere aktive kan få lov til at slå sig løs på pokerbordene, der kommer til at blive afholdt både undervisninger og masser af freeroll's for at udvikle og forstørre vores publikum, jeg har en stor kontakt med både Dansk Poker Forbund og andre personer da kan påvirke og hjælpe mit projekt.

Senere i projektet kommer der til at blive afholdt turneringer hver uge, om det bliver en eller to gange må vi se, men klubben kommer nok til at være åben meget af tiden, til undervisning for nye spillere, men også til at spille, hovedsagen er at vi kommer til at danne et stort team af sjove, dygtige, venlige spillere som kan hjælpe og hygge sig med hinanden.

Sodavand, Chips, Slick, osv kommer også til at blive solgt.

Jeg kommer til at lede efter dygtige og dedikeret medlemmer til ledelsen og medlemmer til klubben, en af kravene til vores ledelse, er at du har stor forståelse for både pokerverden men generelt også livet, jeg ser helst du er over 18, men det første nævnte er ligegyldigt om du er dedikeret så skal vi nok også få det med.

Jeg har oplevet meget i mit korte liv, som gør at jeg nok tager ting lidt mere seriøst end den normale 21 årige, og har boede i fire forskellige lande. Dette er kun godt, da jeg nyder at snakke og dele erfaringer med nye mennesker.

Kunne dette projekt være noget for dig? Så er du velkommen til at kontakte mig på enten telefon eller E-MAIL, eller på vores facebook gruppe: Viborg Poker Klub.

Facebook Gruppe:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_160186400713354

Viborg Poker Klub
Kasserer og daglig leder:

Tore Johnson
71111471
E-MAIL:
warglaiveofazzinoth@hotmail.com

1 svar - skriv dit

1 tråd
1 svar

Gronnstalker#1 - 13/06 2011 21:00

Hej,

Vi har skiftet email adresse til:

poker.viborg@gmail.com

Alle bedes venligst henvende sig på overstående email adresse.
Tak

Mvh
Tore


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.