Spillede jeg korrekt?


1 tråd
0 svar

tahmias03/06 2007 02:33

Sad i et cash-game og spillede følgende hånd. Vi er 4 spillere fra start, og jeg er stuck ca. 1000 i et 2/5 game - mest på bad-beats på riveren (tabte blandt andet esser mod damer o.lign.)

Nåh, men til hånden jeg vil have diskuteret.

Jeg sidder utg pre-flop med Q9 suited i hjerter og raiser til 25 - dealer folder, small-blind caller, big-blind clicker til 50, jeg caller og small-blind caller. Floppet kommer J, K, 10 med to klør - small-blind siger all-in, big-blind flat-caller nærmest instantly de ca. 350 kr. Jeg sidder så med straigthen og har 550 kr foran mig ca. Jeg vælger at skubbe og bliver så (selvfølgelig) kaldt af et set i 10'ere. River er en konge, og personen vinder så på et fuldt hus, men jeg bliver nødt til at få bekræftet, at jeg aldrig skal folde den straight, og har lov til at ærgre mig over den tabte pot - bare en anelse :\?!

mvh

tahmias

3 svar - skriv dit

8 tråde
96 svar

Gaming#1 - 03/06 2007 08:30

Jeg ville heller ikke have foldet den straight, om hvorvidt jeg ville "skubbet" ved jeg ikke, måske have ventet til turn med det.
Men du var foran, og du har mere end lov til at ærge dig over den sk... river :o)

Gaming



6 tråde
105 svar

abuello#2 - 03/06 2007 22:04

Den SKAL skubbes, der er farvetræk på bordet, det skal koste dyrt at jagte det.
AT der så rammes fuldt hus, er sur røv.



0 tråd
2 svar

SAngarRaj#3 - 06/06 2007 02:09

Det er svært at sige.. Især når der er 2 klør på bordet. Pas på med det næste gang. Jeg ville have folded. Men ja, den er fristende at "skubbe"..


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.